15 juni Open tuinendag 2024

Op zaterdag 15 juni a.s. is onze jaarlijkse Open Tuinendag. De locatie is deze editie het gebied van het historische Agnetapark tot aan de Buitenwatersloot. Ook dit jaar zijn er weer allerlei verborgen tuinpareltjes te bezichtigen.
De tuinen zijn open van 10.00 tot 16.00 uur.

De toegangsprijs voor de dag is € 2,00 voor leden en € 5,50 voor niet-leden. De startlocatie (onder voorbehoud) is bij Molen de Roos (Phoenixstraat 111) waar de plattegrond met de deelnemende tuinen te verkrijgen is.
De voorverkoop van toegangskaartjes start op 8 juni en de voorverkoopadressen worden rond die tijd via website, delft.groei.nl bekend gemaakt.

Vrijwilligers gezocht;
We zijn op zoek naar vrijwilligers die ons op 15 juni één dagdeel kunnen helpen. Hoe kun je ons helpen?  Door ‘s ochtends of ’s middags in een tuin aanwezig te zijn. Je staat bij de ingang van de tuin en checkt of de bezoekers een toegangskaartje hebt en je helpt bij begeleiding van de bezoekers in de tuin. Aanmelden kan via opentuinendagdelft(at)gmail.com

We hopen weer op een mooie editie en een prachtige zonnige juni dag.